Nejčastější otázky

Můj mazlíček má speciální potřeby. Brání mi to v nákupu předplatného?

Ale vůbec ne. Pokud má váš kocourek či kočička speciální dietku nebo alergii, stačí to uvést do poznámky k objednávce. Obsah balíčku tomu přizpůsobíme. A kdybychom se i tak spletli, rádi produkt vyměníme.

Doručujete také na Slovensko?

Ano, jsme tu i pro mňaučáky ze Slovenska.

Jde koupit více předplatných najednou?

Není problém. Jednoduše si naklikejte do košíku tolik předplatných, kolika kočičkám chcete udělat radost, nebo se mohou podělit o jeden kočkobox.

Můžu změnit délku předplatného nebo ho úplně zrušit?

Ano, jde to. Stačí se přihlásit do svého účtu. Tam najdete možnost pozastavit předplatné na neurčito nebo vynechat platbu pro konkrétní měsíc.

Jak změnit frekvenci předplatného:

Jak změnit den automatické platby:

Chlupaté předplatné přišlo poškozené. Co mám dělat?

Je-li krabice na první pohled poškozena, krabici nepřebírejte. Sepište s řidičem nebo pracovníkem pobočky hlášení o škodě a ozvěte se nám na ahoj@chlupatepredplatne.cz. Pošleme vám nový balíček.

Najdete-li poškozený produkt uvnitř balíčku, napište nám prosím na ahoj@chlupatepredplatne.cz a my vám tento produkt vyměníme.

Kočka mi vyrostla z juniora v dospěláka nebo z dospěláka v seniora. Jde věk změnit?

Chcete-li změnit věk kočky, pro níž balíčky chystáme, napište nám na ahoj@chlupatepredplatne.cz, rádi vám balíček upravíme.

Nelíbí se mi, že mi pošlete mystery box. Nemám v to důveru.

Tomu naprosto rozumíme. Mnoho podvodných e-shopů si na tomto konceptu namastilo kapsu. Nicméně u nás najdete ověřené recenze (dotazník jim posíláme až po doručení objednávky). Naši férovost si můžete ověřit také přímo na Heureka.cz. A pokud vás ani to nepřesvědčí, navštivte náš e-shop a máte jistotu, že dostanete to, co jste si objednali.