Výměna, vrácení, reklamace

Chci zboží reklamovat

Přijde-li vám zboží poškozené nebo v nevyhovujícím stavu, máte právo zboží reklamovat. V takovém případě nás, prosíme, nejdříve kontaktujte na ahoj@chlupatepredplatne.cz nebo prostřednictvím online chatu. Domluvíme se na způsobu kompenzace a vygenerujeme vám štítek pro vrácení zboží.

Neradi si povídáte? Vyplňte a vytiskněte si reklamační formulář a zboží spolu s ním odešlete na adresu:

Lidmila Maršálková, Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Děkujeme za pochopení.

Chci zboží vrátit ve čtrnáctidenní lhůtě

V případě, že je součástí dodávky zboží podléhající rychlé zkáze, není na něj možné uplatnit 14denní lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy. Nejedná-li se o takový případ, zboží nám můžete vrátit spolu s vyplněným a vytištěným formulářem na adresu: Lidmila Maršálková, Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Poštovné se vrací jen v případě vrácení CELÉ OBJEDNÁVKY, nikoliv její části.

Lhůta pro vyřízení

Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Děkujeme za pochopení.

Chci vyměnit velikost

V případě, že Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho do 14 dnů od koupě vrátit/vyměnit za stejných podmínek jako kdybyste odstupovali od kupní smlouvy.

Zboží nám spolu s vyplněným a vytištěným formulářem zašlete na adresu: Lidmila Maršálková, Jindice 115, 285 04, Rašovice-Uhlířské Janovice

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. V případě, že je vrácené zboží vyšší hodnoty než vyměněné, rozdíl v ceně vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste platil/a.

Lhůta pro vyřízení

Vratky se snažíme vyřídit co nejrychleji. Moc prosíme o trpělivost, než se vám ozveme s dalším postupem. Děkujeme za pochopení.

Kdo proplácí náklady na zaslání zboží zpět?

Vracím zboží ve 14denní lhůtě

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Poštovné se vrací jen v případě vrácení CELÉ OBJEDNÁVKY, nikoliv její části.

Zboží reklamuji kvůli závadě, která nevznikla při dopravě

Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem. Vrátíme vám celou částku, kterou jste za objednávku uhradil/a, tzn. zboží + poštovné (v případě dopravy zdarma jen zboží). Náklady na vrácení zpět jdou za e-shopem.

Výměna zboží

Náklady na vrácení zpět jdou za kupujícím. V případě, že je vrácené zboží vyšší hodnoty než vyměněné, rozdíl v ceně vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste platil/a.