Najčastejšie otázky

Jak funguje platba za předplatné?

Předplatné funguje na principu automatických opakovaných plateb. To znamená, že pár dnů před plánovaným odesláním dalšího boxu dojde k automatické platbě ze stejné karty, z níž jste provedli první nákup. Na blížící se platbu vás několik dní předem upozorníme a než k ní dojde, máte stále možnost předplatné změnit nebo zrušit. Veškeré platby jsou zabezpečené a zašifrované. Údaje o vaší kartě jsou proto v bezpečí a nikdo k nim nemá přístup.

Více o tom, jak funguje předplatné pro mazlíčky se dozvíte na této stránce.

Jak funguje doprava u předplatného?

Předplatné pro vaše mazlíčky posíláme vždy na stejné výdejní místo nebo adresu, kterou jste zadali při prvním nákupu. Pokud jej budete chtít v budoucnu změnit, stačí nám napsat na ahoj@chlupatepredplatne.cz.

Co když v boxu najdu nevhodný produkt?

Pokud se netrefíme, nerozbalený a nepoužitý produkt vám rádi vyměníme za jiný. Napište nám na ahoj@chlupatepredplatne.cz. Vždy to jde nějak vyřešit. ♥

Chlpaté predplatné prišlo poškodené. Čo mám urobiť?

Ak je škatuľa na prvý pohľad poškodená, škatuľu nepreberajte. Spíšte s vodičom alebo pracovníkom pobočky hlásenie o škode a ozvite sa nám na ahoj@chlupatepredplatne.cz. Pošleme vám nový balíček.

Ak nájdete poškodený produkt vo vnútri balíčka, napíšte nám prosím na ahoj@chlupatepredplatne.cz a my vám tento produkt vymeníme.

Dotazy na předplatné

Berete ohled na speciální potřeby mazlíčků (diety, alergie...)?

Rozhodně ano, bereme na to ohled. Má-li váš mazlíček jakékoliv speciální potřeby, napište nám je v objednávkovém dotazníku nebo do poznámky k objednávce. Obsah boxu tomu přizpůsobíme. A kdybychom se i tak spletli, rádi produkt vyměníme nebo za něj vrátíme příslušnou částku.

BARFujeme. Je předplatné i tak pro nás?

Samozřejmě. Stačí, když nám to doplníte do objednávkového dotazníku nebo poznámky k objednávce a my vybereme jen takové krmivo, které odpovídá BARF stravě.

Musím koupit více předplatných, když mám více mazlíčků?

Nemusíte. Mohou se klidně podělit o jedno předplatné. Stačí nám napsat, pro kolik koček nebo pejsků předplatné kupujete.

Nicméně pro dva a více mazlíčků doporučujeme odběr alespoň jednou za měsíc, aby si každý přišel na své.

Za jakých podmínek můžu předplatné změnit nebo zrušit?

Na změnu ani zrušení předplatného se nevážou žádné podmínky (kromě speciálních akcí, kde tuto skutečnost uvádíme v podmínkách). Úpravu nebo zrušení předplatného můžete provést kdykoliv sami ve svém uživatelském účtu, nebo nám napište na ahoj@chlupatepredplatne.cz a my se o to postaráme.

Změna nebo zrušení se váže na nejbližší ještě nezaplacené předplatné. Předplatné, které již bylo zaplacené, zabalené nebo je předáno dopravci již nelze změnit ani zrušit.

Mazlíček už není junior nebo dospělák. Jde věk změnit?

Chcete-li změnit věk mazíčka, pro kterého boxíky chystáme, napište nám na ahoj@chlupatepredplatne.cz, rádi vám balíček upravíme.

Nelíbí se mi, že mi pošlete mystery box. Nemám v to důveru.

Tomu naprosto rozumíme. Mnoho podvodných e-shopů si na tomto konceptu namastilo kapsu. Nicméně u nás najdete ověřené recenze (dotazník zákazníkům posíláme až po doručení objednávky). Naši férovost si můžete ověřit také přímo na Heureka.cz.